Cerro-viinien ulkoasu uudistuu

Cerro-viinit ovat olleet suomalaisten kuluttajien suosiossa jo yli kymmenen vuoden ajan. Vuosien aikana Cerro on laajentunut viiden tuotteen perheeksi joita yhdistää luontoystävällinen pakkausmateriaali ja erinomainen viini. Cerro-viinien ulkoasu uudistuu sopivasti kesäkauteen. Uudet pakkaukset kertovat kuluttajille selkeästi nestekartonkipakkauksen hyödyt lasipulloon verrattuna. 85% vähemmän hiilijalanjälkeä on merkittävä ero! Ilahduttavasti jo miljoonat suomalaiset ovat tehneet tämän hyvän valinnan Cerro-viinejä ostamalla.
Uusi pakkaus antaa myös hauskalla tavalla ohjeita tyhjän pakkauksen kierrättämiseen. José Cerro seikkailee myös markkinoinnissa kesä 2020 aikana.

Salute!

 
« Takaisin yleiskatsaukseen